Totalt antall sidevisninger

søndag 29. april 2018

Rullende RulleRolf på tur

Ja da ble det en liten sykkeltur på meg denne søndagen. Måtte bare teste hvor lang tid jeg bruker til Horten og Bastø Fosen. Skal jo være med på sykkelens dag lørdag 5 mai. Det gikk greit unna med mine begrensninger for å si det sånn. ca 1 time og 30 minutter, ble en liten omkjøring ved Borrehaugene, det skjer jo ikke igjen til lørdagen, jeg lærer jo av mine feil skal vite. Noen av dem i alle fall :ø) Det er så sinnsykt digg å ligge å tråkke i denne velomobilen at jeg ikke helt for sagt det.
Fra Bakkenteigen og ned så hadde jeg 65 kilometer i timen og jeg måtte bremse mer enn det jeg likte.
Litt tåkete på morgenkvisten, men jeg sitter behagelig med shorts og tskjorte på.

Her er Borrehaugene passert og for en flott sykkelsti, det må sies den var fin.

Fra maskin rommet, dette er bare så kult.

Fra en tisse stopp og litt banan påfyll, gjorde godt i kroppen.

Se bildet over, jeg ble mektig imponert over sykkelstien i Horten, dette er vel det som kalles en ekspress sykkelsti, det burde vi hatt hele veien ut til Verdens ende også. Solen er på god vei og det ble jo bare fine været å sykle i. Skikkelig kostet var den også, synes Tønsberg kommune burde prioritere sykkelstiene først, så veiene. Man oppfordrer jo folk til å sykle og da burde det kostes på sykkelstier først.

Etter nesten 50 kilometer unnet jeg meg årets første softis, blir nok ikke den siste....
Lørdag 5 mai så har jeg meldt meg på sykkelens dag i Fredrikstad, det blir jo kult..... Og når den er ferdig så sykler jeg til Strømstad, lar kroppen hvile litt på Laholmen hotel og tar fergen hjem på søndag til Sandefjord. Btw fra Nøtterøy til Strømstad så er det ca 135 kilometer, gleder meg litt kjenner jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar