Totalt antall sidevisninger

mandag 19. mars 2018

Kaldt......

Årets kaldeste Camp var på Ildverket lørdag 17 mars, det var målt minus 24 grader på indre Nøtterøy og jeg tror sikkert ikke det var veldig mye varmere på Ildverket. Vi padlet uansett glade og uvitende om slike temperaturer som ville komme. Som glade frilufts folk så er ikke vi redde for slike ting, det er bare å kle seg etter forholda og med en sovepose å krype inn i da er man berget. Tror muligens Wenche hadde en sovepose som var litt i kaldeste laget da jeg tror jeg hørte snakk om en komfort temp på minus 1....
Hadde du sittet der til Ildverket hadde jeg blitt dypt imponert.

Knut stod som vanlig igjen med gråten i hånda og kamera i halsen.

Ankomst søndre Årø, dagens lunsj er snart klar og noe varmt i koppen såklart.
Det er nå en gang sånn at padlere tar vare på hverandre og Camp RulleRolf er fritatt enhver befatning med HMS Helvete, vi padler og koser vårs i et åpent sjøskap. Flere burde gjøre det og ikke være så veldig opptatt av de skrevne ord, simpel sunn fornuft har vel aldri tatt livet av noen.
Reidar er sjefen for de gode stundene i livet, hmm skulle jeg begynt med pipe tro?

Bare ræva jo.

Dette er bare en liten del av bagasjen i fra Freya`n.
Frøydis rigger seg til ved bålplassen som vi rigget til i mest mulig le for vinden.
Frøydis har kjørt ganske langt for å komme hit men blir allikevel slått av Ole Kristian som kommer fra Fosen, dog ikke denne gangen, men jeg håper vi sees til sommer treffet Ole Kristian.

Ikke noe dårlig teltplass dette her.

Kult med refleks på bardunene
Det er så fantastisk dårlig gjort av Tjøme kommune å rive gamma på Ildverket, den var til glede for kajakkpadlere og båtfolket, kunne ikke den fått lov til å stå? Når man ser hva Tjøme kommune får til pga av en råtten saksbehandler så var dette noe som måtte rives. Forbanna stort tull tenker jeg, det er jo ikke en gang trær nok igjen til å henge opp noen hengekøyer her. Hadde det vært bygd en hytte i to etasjer og det hadde vært sprengt ut til et svømmebasseng så hadde det vært iorden.....
Frokost Tor, hva har du under lokket Tor, hva er det der som buler ut?

Fiskesuppe fra Fjordland, hundretusen ganger bedre enn Real, det skal sies at det så mye bedre ut 10 min etterpå.

Campens blideste.
En RulleRolf camp er over og vi kan se frem til en sommercamp en gang i august/september om alt går bra. Takk for denne gang folkens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar