Totalt antall sidevisninger

mandag 5. februar 2018

Søndag 4 februar, en god dag.

HPT skulle ha tur i dag men trakk "leder" ansvar da det angivelig skulle blåse for mye. Er det ikke bedre å sette ut et sted i le i så måte tenker jeg. Heldigvis så ville Knut padle uansett så da kunne jeg slå følge med han, han ville ikke padle alene men det var jo planen min i utgangspunktet, så dette blir god knall tenker jeg.
Knut i gilde farger og fin fart, ja ja særlig fort gikk det ikke da bildet ble tatt ;ø)

Lindholmen rett forut, som dere ser så er det ikke særlig mye sjø her i dag.

Og for et vær vi hadde i dag, jeg påstår lite vind, men motvind ble det, men ikke noen bølger å snakke om. Vi padlet ut til Lindholmen vest og da helt syd på denne flotte øya. Her gikk vi i land og hadde litt mat og bål, bål har jeg snakket om før og det er så deilig bare å sitte og titte på bålet og le av Knut. Makan til glad og fornøyd mann skal man lete lenge etter
En fabelaktig kombo med Point 65 whisky og NF åre og ca 9 blå i lufta.

Knut i flott positur ved Bukkholmen, straks er det bål og mat.

Høye smørbrød på padletur er undervurdert.

Det synes ikke Knut han gikk for brent ostegrill, godt det også så klart.

Dette viser bare egentlig hvor godt vi hadde det i dag, med eller uten motvind ;ø)

Kult når det blir istapper fra gps`n.

RulleRolf i motlys men med bålkos Foto Knut.

RR i kjekk positur, noen av dere vil sikkert se at jeg padler uten hansker, se under. Foto Knut.

Min påkledning i dag var som følger, en hel fleecedress og ingenting annet under, ja en truse og tynne strømper og som nevnt hanske løs. Jeg digger å padle med muffer for da er mitt kamera lett å betjene og siden det også var forsåvidt stille i dag, ingen brytende sjø og snakke om så ble det todelt drakt i dag, et helvete om man skulle tippe rundt og må ut å svømme, men jeg regner med at rulla sitter. Og sånn padler jeg alene eller i følge med den ene eller andre klubben om det skulle by seg. Er det rock`nRolf og stor brytende sjø så velger jeg min fleece fora tørrdrakt i fra Reed, beste tørrdrakt som er å få kjøpt for penger. Nei den puster ikke men slipper heller ikke inn vann. Nevnte jeg at den er utrolig behagelig myk, skal kjøpe en til men den skal være ufora, denne jeg har er nesten for varm.......



Etter padleturen ble det en tur i skogen med denne kjekke skapningen her, Rupert er en kjempeflott gutt å gå tur med. Det må innrømmes at det var deilig å senke sitt legeme i badekaret etterpå. To turer på en dag er vel ikke så gli vil jeg tro. 
Arkimedes sa jo det om et legeme nedsenket i vann at det blir vått og det stemmer jo.

1 kommentar: