Totalt antall sidevisninger

søndag 7. januar 2018

Alene tur på en deilig søndag.

En kald og rolig søndag i januar er som en kald og rolig søndag i januar uansett om dere skjønner.
Uansett så hadde jeg planer om en januar rulle i dag og ladet opp Gopro`n og drona. Skal det rulles så skal det dokumenteres. tror det blir kult å rulle rett under drona, litt annerledes vinkel vil jeg tro.
Båten i dag ble Zegul 520 for der har jeg mulighet til å sette Gopro`n på en lang stang i tuppen.
Først når jeg kom til Svelvik stranda så jeg at drona lå igjen hjemme...... Da ble det ikke januar rulle på meg i dag.
Vakkert utpå i dag, Vakers holmen til høyre.


Blir te i koppen i dag og det er deilig når man går og rusler på Lindholmen, bålet spraker bak ryggen min og livet er bare herlig. Fikk ryddet en del plast på stranden her også, dette er jo ikke den værste stranden med hensyn til plast søppel da den ligger nordvendt.

Lurer på hvem som har tatt hva her.


Dette er også en av godbåtene, en Zegul 520 som jeg bruker mest når jeg holder kurs. Det er nok ikke verdens beste båt å dra på tur med da den pakker lite, jeg liker jo å ha med en del på tur.
Dette skulle det vært på flere av øyene våre.
Jeg plukket som skrevet en del plast og det gikk hit, alle burde bli flinkere til å plukke plast og i alle fall ikke legge igjen søppel. Hvis alle gjør litt så hjelper det veldig godt, sett i forhold til resten av verden så hjelper det sikkert ikke en dritt men dog allikevel så kan vi vel prøve.
Naturens eget lille under, sjekk åssen vannet har laget disse sand søylene.


Bålet brant lystig og jeg ryddet litt kvist og kvast også mens jeg først var her ute. Rart det der med et lite bål man kan sitte og stirre på det ganske lenge. Jeg synes det er herlig med et kaffebål og så blir man greit varm på bena om man trenger det. Jeg skreiv kaffebål men drikker mest te om dagen.

På vei hjemover igjen, dagene er korte men blir stadig litt lenger.



Etter padleturen ble det tur med han her, er ikke så verst å gå en tur i skogen heller. Rupert er en herlig liten kar å gå tur med. Gleder meg til neste helg da skal jeg prøve å huske på drona også.

1 kommentar:

  1. Herlig! Får se om jeg kommer meg ut i løpet av helgen. :) Dette var i hvert fall til inspirasjon!

    SvarSlett