Totalt antall sidevisninger

mandag 11. september 2017

38 pax på intro kurs.

Heldigvis fordelt over 4 dager kan man si. September skulle inneholde en indian summer..... Jaggu sa jeg smør, eller regn regn og atter regn, bortsett fra på dag 3 eller torsdag om dere vil. På denne dagen var det pent vær, havet lå som et speil og det var oppholdsvær og delvis varmt. Jeg sto i vannet 4 dager på rad med vann til langt over junior. Vanntemperaturen på denne tiden måles i centimeter og ikke i grader. Her følger noen bilder fra disse fire introkursene og selvfølgelig så var det grunnkurs påfølgende helg med 9 stykker, 6 dager på rad med tilsammen 47 stykker det er vel ikke så gæli.
En ting har dere alle til felles, det er smil, latter og glede hele veien ;ø)
Begynner ganske bra egentlig.

Opp i bekken er bestandig artig og jeg hører så mange kule kommentarer, krokodille, jungel, Amazonas osv osv.

Flåtebilde må vi ha, husker jo ikke hvem som var hvem så da sier vi det sånn.

Åssen var dette igjen, det er ikke lett.....

Dag 2

Her får vi servert kaffe og det er vi strålende fornøyd med, tusen hjertelig takk.

Det var deilig med en kaffekopp nå for i dag så regner det.

Petter er på plass og plukker opp kajakker, noen har rukket å skifte allerede......

Så er det noen som ikke gir seg.
Det er litt smerte i dette bilde, desverre så er det uklart.

Endelig så klarte jeg det, husk sikker padling krever øvelse, masse øvelse.

He he opp igjen.

Dag 3

Torsdagen kom med et flott vær, endelig kan man si, begynner å bli lei av å ta på meg en våt våtdrakt nå.....

For en flott gjeng og sjekk været i dag da dere.

I dag padlet vi en ekstra tur i pur glede.

Dag 4

Hm hm det er lurere om dere setter båtene på vannet.

Det er jo en veldig flott gjeng i dag også det må sies.

Opp i bekken i dag også og nå har det begynt å regne igjen....

Dette siste bildet illustrerer innholdet av disse 4 kursdagene, det er mye smil og latter.
Det er egentlig jeg som skal være takknemlig, jeg liker å møte nye mennesker i en for dere ukjent setting. Det er så morsomt å se progresjonen som kommer i løpet av kort tid. Våttkort er underveis, takk for denne gang og jeg håper vi padles en gang. Ja jeg skriver padles og ikke møtes.
Husk Camp RulleRolf (se FB)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar