Totalt antall sidevisninger

onsdag 14. juni 2017

Padleløs padleleir.

Det er jo ikke så ille som det høres ut. Storesand padleleir er kommet for å bli, jeg drar bestandig på "Harrytur" men i år ville værgudene det ganske så annerledes. Fra dagene føre så meldte yr.no om 4 meter i sekundet og flotte forhold. På lørdagen så bildet helt annerledes ut da det blåste kuling med 11 meter i sekundet med stiv kuling i kastene. Da gidder ikke jeg å padle for noen flasker vin og litt annet snadder. Regn i mengder og vind så det holdt, man så egentlig bare kloremerkene etter diverse katter... Da blåser det godt for å si det sånn. Uansett vær så er det bestandig hyggelig å komme hit og hilse på gamle kjente og selvfølgelig grilling og kos på kvelden dette fikser Fredrikstad kajakk klubb meget bra.
Stemmningen stiger i grillteltet, både mat og vin smaker.

Denne kveldens meny var stekt ørret med asparges og en god Hollandaise sås, mmm snadder.

Det begynner å fylle seg opp her.
 Men ærlig talt folkens fra HPT og FUP Norge, dere må komme på denne leiren vi var da alt for få her denne helgen. Ja vi som var her hadde det veldig godt, men dere burde ikke gå glipp av denne happeningen, god knall for å si det sånn.
Ferdig snakka.
Dette burde holde for en god fredagskveld.

Lørdag morgen og nytrukket og nykvernet espresso, sa jeg snadder ;ø)
Jeg gikk en tur på stien og følte skogens ro. Jeg gikk til Skjærhalden og spiste lønsj.
Satt en liten stund og vurderte om jeg skulle hoppe på en ferge til Strømstad men det hadde blitt for dumt.

Ny teltet innfridde, et flott telt med mange gode detaljer, Fjellsport.no
Da ble det tre dager uten padling, vanligvis så padler jeg kun på lørdagen uansett så det var ikke noe stort tap egentlig, tok igjen på det sosiale denne helgen. Gleder meg til neste år allerede ;ø)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar