Totalt antall sidevisninger

fredag 21. april 2017

17 april.

En alene tur i dag som går i et område jeg sjelden padler i, nemlig ut mot Bukkholmen, Roppestadholmen, skrøslingen og Reiern. Her er vi sjelden til det daglige for vi padler gjerne forbi, men det er pent her. Tok en kaffekopp og et lite smørbrød i bukta på Skrøslingen. Jeg tenker at nå er det ikke lenge før jeg padler barbeint igjen og med lettere klær på overkroppen. Trenger jeg å si at jeg gleder meg ;ø)
På vei til Bukta eller lagunen om du vil på Skrøslingen.

Her ligger den godt i sivet og jeg sitter godt på ræva og drikker kaffe.

Behagelig dette her, ingen tvil.

På vei hjemover igjen.
Dette var en god men kort tur på 16 kilometer på andre påskedag. Det ble ikke så mye padling i påsken men det tar seg vel opp nå igjen ganske snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar