Totalt antall sidevisninger

søndag 12. mars 2017

Tønsberg og omegn lufteturer.

Tønsberg og omegn lufteturer er et herlig Facebook tiltak, her kan stort sett alle med hund gå tur i skogen med likesinnede firbente og tobeina venner og venninner. I dag var det vått og sølete men det tror jeg ikke våre små tenker noe særlig over. Her noen bilder fra dagens tur på Eik. Det er faste turer hver søndag klokken 14.00 med start på parkeringsplassen til greveskogen idrettspark. Bli med da vel.
I begynnelsen av turen så er det mye krutt i dyra men det roer seg litt etter hvert som vi går.

Rupert er jo bare hvalpen og er utrolig glad for å leke og løpe fritt.
Her er vi i en luftegård midt i skogen og Rupert prøver seg, gikk ikke helt som han ville.
Blir satt litt på plass og da er det bare å gå til neste.....


Her har jeg prøvd og det skal jeg ikke gjøre igjen, tror jeg muligens han tenker.
Rupert og Lukas (tror jeg han het) fant hverandre litt.
Takk for nok en hyggelig tur alle sammen, Rupert gleder seg til neste søndag allerede, men nå ligger han rett ut på sofa`n.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar