Totalt antall sidevisninger

tirsdag 7. mars 2017

Tønsberg og omegn lufteturer.

Dette høres jo ikke bra ut er RulleRolf blitt senil og med på organiserte lufteturer? Neida jeg er frisk og rask i toppen, bank i bordet.... Kom inn.... TOL er en lukket gruppe på Facebook som handler om hunder, små og store, kort hår, langt hår, raggete osv osv og eiere som ligner på hunden sin.
Dette er et kjempebra tiltak. De har to faste turer i uken, hvor vi møtes på parkeringsplassen til Greveskogen idrettsplass innkjøring fra Hortensveien, hver tirsdag kl 18.00 og hver søndag kl 14.00.
Har aldri vært med på tur før men dette ga mersmak for meg og særlig Rupert, vår lille valp av Irsk ulvehund rase. Artig å høre når vi møter de andre og noen sier at jeg trodde "vi" hadde stor hund, hils på Rupert sier jeg han er ikke fylt 7 måneder ennå ;ø) Når det gjelder denne senil påstanden så slettet jeg akkurat alle bildene fra søndagens tur..... Da blir det en ny anledning neste søndag. Da et blogginnlegg med bilder. Du snakker om rotehue.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar