Totalt antall sidevisninger

torsdag 23. februar 2017

En flott tirsdagstur.

Ble en helt topp tur på tirsdagen også. Etter en flott dag på jobben så blir det helt sikkert, om mulig, enda flottere utpå. Kjører raskt ut til Svelvik stranda på Tjøme for jeg regner med litt halvgode fotoforhold når sola er på vei ned. Så rett kan man ha tenker jeg i mitt stille sinn.
Blir ikke veldig mye bedre enn dette på en tirsdagskveld.

Dette er vest på vakersholmen  og rett frem her burde vi ha en overnattingstur snart, hvem blir med?

Mellom Hui og Granø her var det også veldig pent i dag.

På vei hjemover igjen så ser jeg denne flotte båten og som dere ser så er blåtimen inne.

Padlet forbi men følte at jeg ble stoppet av en hyggelig herremann, ble en lang prat om kajakk og båtliv. Det viste seg
at de bodde i båten og har gjort det i flere år allerede. I kveld hadde de plukket masse Stillehavsøsters og de brant 
et flott bål som de kokte østersen i og spiste med stort velbehag. 2 flott hunder hadde de også med og det hele så 
veldig fredfullt og flott ut. Planene var også klare for en jordomseiling om ca 2 år. Jeg tenker bare at det er herlig
at folk gjør slike ting og ikke er helt A4. Håper vår vei krysser flere ganger før dere drar. Det ble ganske så mørkt før jeg kom meg innover mot Svelvik stranden igjen, men det gjør jo ingenting på en kveld som denne med stjerner over hodet. Onsdag morgen våknet vi til 5 cm nysnø, det var en nedtur. I kveld fikk Zegulen luftet seg og den er overraskende god å padle, neste tur skal vel surfskien få luftet seg tenker jeg ;ø)


2 kommentarer:

  1. Var fint ut fra Fjærholmen også på tirsdagskvelden... Enda en ny båt i stallen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne har jeg hatt i snart 5 år og den er min trofaste kursbåt

      Slett