Totalt antall sidevisninger

søndag 5. februar 2017

Alenetur

Denne lørdagen i begynnelsen av februar er grå og trist og sånn passe "hustrig. En kajakktur er aldri kjedelig, kald, våt eller noe annet, enhver kajakktur er en opplevelse så også denne. Kjørte ut til Svelvikstranden og la i vei i et grått og trist vær men på innsiden er jeg god og varm allerede før jeg får satt meg i kajakken. Valg av kajakk i dag var enkelt det ble en Whisky, en Point65 Whisky16 i glassfiber, krutte god kajakk.
Her ved Vakersholmen, det er så flott rundt hjørnet rett forut.

Blåser litt fra nordøst i dag og da er det fint å padle her ute i dag.
 Det som ikke er så bra er idioter som fanger krabber og river av klørna for så å kaste krabbene ut i vannet igjen. Nei klørna gror ikke ut igjen og de dauer, JÆVLA IDIOTER, hadde jeg rivi armene deres av så hadde dere og daua og jeg hadde sikkert fått en passe lang fengsels dom. Jeg liker krabber jeg også men jeg koker dem i et stykke. Ps jeg legger de i kaldt sjøvann og koker de langsomt opp så sovner de stille inn og ikke sprekker de heller som de pleier å gjøre om de slippes i fosskokende vann.
Det er ikke bra dette her, jeg plukket opp alle og kastet de ut på dypere vann.

Her er klørna revet rett av, irriterer meg stort.
 Jeg padlet litt rundtomkring og ut til Hui, gikk tett på land og fulgte Hui nordover inn og ut av hver eneste bukt og strand. Er egentlig litt deilig å padle sånn når man padler alene, tankene flyr og jeg koser meg i mitt eget lille selskap.
kaffe og pølsebål, her satt jeg og koset meg i nesten 1 time.

Fine Whisky`n nå har jeg fått noen Whisky merker som skal monteres Johnny Walker

Her er jeg i le for nordavinden.

Dette må jo være et resultat av frostsprenging over meget lang tid.       

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar