Totalt antall sidevisninger

torsdag 19. januar 2017

Bøttelista

Bucket list eller på godt Norsk så blir det vel kistelista. Før man ikler seg tredressen så er det ting man burde gjøre synes jeg.
Først må jeg bare nevne en film som heter, ja nettopp The Bucket list, den må sees. Med Jack Nicholson og Morgan Freeman i hovedrollene.
Min egen liste er vel ikke så omfangsrik, men jeg har vært på 2 Pink Floyd konserter og en 10 - 12 Roger Waters konserter inkludert 4 med The Wall.
Dykking er krysset av for.
Surfing med og uten seil.
Paragliding har ført meg høyt opp og også på sykhus.....
Strikkhopping er gjennomført også pendelhopp med tau fra en bru.
Porche museum i Stutgart er krysset av for.
Fått barn må jo ikke glemmes.
Så til listen over ting jeg gjerne vil gjøre, kommer i tilfeldig rekkefølge.

Overvære en rakett oppskytning, ikke slike pingleraketter fra Andøya i Norge men bemannede ferder, jeg har jo vokst opp med Apollo programmet.

Tur i en jetjager i litt heftige manøvre.

Padle med hval i Tromsø og særlig knølhval som er min favoritthval.

Kjøre en stivramma, langbeina chopper en god sommer.

Tur til Kyoto i Japan for å overvære kirsebærblomstingen.

Det er sikkert mye mer man kan ønske seg, men dette er jo en god start.

Kommenter gjerne i feltet under her.

 

1 kommentar:

  1. Jeg blir med på padletur med hval, gjerne knølhval, men helst spekkhogger for min del!Og så vil jeg delta på Camp Rullerolf i 20 år til!!

    SvarSlett