Totalt antall sidevisninger

mandag 4. juli 2016

På tur med Thomas



Thomas min gode kollega hadde grunnkurs i helgen og etter et langt bryllup på fredagskvelden ble lørdagen brukt til slappensiafindersofa. Søndagen kom og en padletur med Thomas stod på programmet. De hadde jo ikke reist fra Fjærholmen når jeg kom dit men det gjør jo ikke noe, spør dere meg.
Legg merke til lekebåt litt til høyre i bildet, morsom start på del to av kurset.
Kanskje mest moro for far som kjørte mens sønnen satt og så på.... Det er sånn det skal være i et far/sønn forhold. Husker godt min far og min onkel som kjørte bilbane mens jeg satt og gråt..... 4 år gammel skal sies at jeg var.
En veldig glad gjeng med Thomas som instruktør og det var veldig hyggelig å hilse på dere.

Sikkert ikke fullt så hyggelig å hilse på denne.
Fotogene er de, synes de er skikkelig kule jeg.

Tro om den vet at den speiler seg, uansett det er kult å sitte å observere disse når de svømmer.

Blå manet og XP18.
En flåte i le og Thomas kommanderer og forklarer om kommende kryssing.

Det er mange nasjonaliteter på kursa til Thomas, iallefall en (gammel?) Dansk (unskyld Casper)

Sild under båten, det var mengder av dem.
Livet blir ikke veldig mye bedre enn dette, bortsett fra kone og barn, men det er vel selvsagt.

Politibåten i fri dressur, behagelig å se at de er tilstede.
En svært behagelig dag og takk for at jeg fikk følge dere til lunsjstedet, håper vi sees på Camp RulleRolf til høsten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar