Totalt antall sidevisninger

tirsdag 26. april 2016

Vårens våteste eventyr.

Årets første kurs på kanskje årets fineste helg så langt om man ser bort i fra helgen med Camp RulleRolf, det er nesten ikke mulig å få så to fine helger når man arrangerer noe. Jeg er ikke troende men kanskje man må skifte mening, nææ ikke nå heller.
8 meget forventningsfulle deltagere stilte på Fjærholmen, de mest ihuga lå der fra fredagen og helt til søndagen. I en bobil må sies og med en egen kajakk bil ved siden av. Kjenner jeg har skikkelig lyst på bobil ja.
Man skal vel ikke klage på været i dag, sånn er det når RR holder kurs.

Ivar i godt driv.

Aldri et kurs uten en flåteøvelse, moro for meg om ikke annet.
Både Aud og Harriet var veldig flinke, dere andre satt jo bare der  ;ø)


Endelig på plass.
Søndagen kom med en del vind.
 Vi fikk prøvd oss i en del bølger som kom sideveis og jeg tror det var en god ting å ha kommet gjennom, etter 2 kilometer så la vi om ruta og fikk et veldig hyggelig dytt i ryggen. Ferden i dag var egentlig planlagt ut til Ramsholmen men grunnet rådene vind så ble lunsj sted byttet til Nordre Årø. Dette for det vi skal jo padle tilbake også....
Gruppen padlet stort sett samlet og det var en glede å guide dere i skjærgården.

Bjerkø i bakgrunnen.
Underveis og snart er det kaffe.

Harriet var en god padler og hun fulgte også etter hvor stort sett alle sammen var.

Nå skal det bli så deilig å strekke på bena og få litt kaffe i kroppen.
Hææ tar du bilde også? Dette skjer uten unntak på samtlige kurs, både en og flere ganger, alle har vi vært der ;ø)

En ekstra strekk på Barneskjær. 
Blått er lørdag og grått er søndag.
Fra litt av redningsøvelsene på lørdagen.
Takk for en meget flott helg, jeg koset meg masse og det håper jeg dere gjorde også. Så håper jeg vi sees på torsdagspadling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar