Totalt antall sidevisninger

torsdag 7. april 2016

Forberedelser til Camp RulleRolf

Man kan jo like gjerne tromme sammen en gjeng med river og kost. Som tenkt så gjort og jaggu meg så dukket det flere opp, meget fornøyd med dette og sjelden har vel gamma vært så strøken (på gulvet)
Tåkete i dag, men forhåpenligvis bedre til helgen.

Kari tåkebåt.

Noen er løsningsorientert når det gjelder pølsepinner.
Så brant vi opp alt vi fant i gamma, inkludert kvist, soveposer, ølbokser med meget mere.

Fra venstre: Eskil, Astrid, Bjørn, Steinar, Knut, Kari og Rune.


Tjøme kommune har hogd litt tømmer kan man si.
Måtte jo ha med et bilde av meg også, rake og kost letter static brace øvelser. Foto Knut.

Takk for hjelpen alle sammen, noen av dere ser jeg til helgen og det gleder jeg meg til. Eskil, Bjørn og Astrid  padlet likegodt Tjøme rundt i dag, det skulle jeg også likt å gjort men pliktene kaller ;ø)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar