Totalt antall sidevisninger

onsdag 13. april 2016

Camp RR del 2

I forrige innlegg så ankom vi Ildverket i et aldeles nydelig solskinn og med bare glade padlere.
Jeg er jo veldig spent på åssen kjøtt i mørket blir tatt imot. Men før den tid så er det å rigge opp hengekøye og ta seg en ankerpils eller tre og hilse på rundt omkring, det er bestandig koselig.
Noen vet å kose seg på padle tur, helt etter min smak dette her.

Fargerikt i Paradisbukta.

Skål også før man får av seg tørrdrakta da ;ø)
Så mye sol at det gjør vondt.

Det er nesten ikke mulig, men så flott var været.

Potet jentene, Astrid og Anita. 7 kg potet, 2 kg søtpotet 2 kg løk, 1/2 kg smør og en stor boks fløte, salt og pepper, mmm
Denne er genial, se under.

Se tekst over ;ø)

Det begynner å samle seg i gamma.


Stadig fler og stigende stemning.
Jada Sam jeg har sko på. Foto Oddvar Borgan
Ole Kristian (han som kjører 70 mil) er i første forsyningslinje.
Ole Kristian er i slaget. Foto Knut Kjelsås

RulleRolf i tåka, legg merke til fjøla, det måtte prøvesmakes litt, håper det ble bra. Foto Knut Kjelsås
Sigrun kom med et stev (var det det) og gave til meg, tusen takk. 
Blir nesten litt redd jeg.
Del 3 kommer om litt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar