Totalt antall sidevisninger

onsdag 23. mars 2016

Tjøme rundt igjen.

Geir og Geir er vel ikke helt feil når man padler Tjøme rundt. Bare så det er sagt, Tjøme rundt er en liten tur, selv om det høres veldig langt ut. Jeg var ute ca 10 minutter føre 2 x Geir og tok meg en liten runde og siden det er krystall klart vann til Østlandet å være så tok jeg å padlet bort til et merket vrak. Jeg har aldri sett det men i dag burde det jo være en sjanse.
Dette er baugen, ikke så lett å se og i tillegg så er det ca 6 meter til bunnen her.

Her er det vel lettere å se at det er et skipsvrak.
Endelig kom de andre seg på vannet også og vi kunne begynne å padle Tjøme rundt, med klokka. Været er helt upåklagelig her inne ved Kjøpmanskjær og vi angrer allerede at vi har på for mye tøy.
Kan vel ikke bli så mye bedre enn dette?

Her møter vi en etterlengtet vind, det gjorde godt.
Geir 1, tror dette er Burøy i bakgrunnen.

Et sjeldent bilde av Geir 1 og Geir 2.

Geir 2 og snart er vi på Verdens Ende.


Verdens Ende er ikke lenger hva det var.....

Svelvikstranden er 2 kilometer lengere frem, er ca 7 kilometer igjen.
Jeg går ikke i land før jeg har rapportert på FB....

Ææhh, ikke jeg heller....

Easylift gutta på tur og for en herlig tur det var.
Takk for turen, må gjentaes ganske snart.

3 kommentarer:

  1. Hei jeg er en gammel mann fra Sørlandet.Jeg liker å følge med på turene dine.Er litt kjent bodde to år i Ramnes midt på femtitallet

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig Bernt, jeg padler forbi deg til sommeren en gang ;ø)

      Slett
  2. Hei jeg er en gammel mann fra Sørlandet.Jeg liker å følge med på turene dine.Er litt kjent bodde to år i Ramnes midt på femtitallet

    SvarSlett