Totalt antall sidevisninger

søndag 7. februar 2016

Da ble det en lørdag og en søndagstur til da.

Lørdagen meldte yr.no godt med vind og jeg dro med meg Hammer`n til Ringshaugstranden igjen. Jeg kjørte derifra igjen også, flatere forhold skal man lete lenge etter. Dro ut til Svelvikstranden og bestemte meg for å padle ut til Lindholmen, som bestemt så gjort. Her ute var det litt mer fart og rock`n roll.
Hammer`n er vel ikke en utpreget turbåt i mye motvind.... Men den er utrolig stabil og sikker.
Stille og fint i le bak noen holmer.

Hohei hvor det går kunne man sagt men ble plaget med vann på linsa, morsomt er det lell.

Det er litt mere rokk enn det bildet gir inntrykk av, veldig morsomt.

Her brenner det godt og flammene er bra høye.
Silvestre begynner å sige sammen, i 2024 har den ligget der i 100 år.
En deilig tur med Hammer`n er over og det ble noe over 11 kilometer på denne lørdagen.
Søndagen kom med noe jeg trodde var stille vær men slik som huset vårt ligger så er vi veldig i le på sydøstlig vind, trodde jeg skulle ta en tur Tjøme rundt men den gang ei, ble en morsom leketur ved Mågerø og i den eminente XP18
Det er nesten så solen kommer frem, men bare nesten.

Her ved Mågerø og det ser flatt ut, men 200 meter frem så er det 1,5 meter over en grunne, her var det moro.

Dette er et skjær på innsiden her padlet jeg flere runder.

På vei inn igjen og det regner.........

Her er akebakken, for 3 uker siden så hadde vi det moro her.
Ble litt kortere padlet distanse enn planlagt men veldig friskt og deilig da. Ser bare frem til neste padledag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar