Totalt antall sidevisninger

søndag 24. januar 2016

En orgie i grått.

Utrolig pent i tåka men også utrolig lite sikt. Det er jo fryst igjen en del steder men konemor til Ola Magnus fortalte om isfritt på Mostranda så da kjører jeg dit da. Selv om jeg nesten ikke fant veien ned til Mostranda pågrunn av tåka så var det behagelig isfritt her. Når jeg pakker ned kajakken fra bilen så "suser" det mye i fra havet og jeg skjønner ikke helt hvorfor, det har da ikke blåst nevneverdig de siste dagene? Når jeg kommer meg utpå og rundt en liten odde så er det en del gammelt svell, men jeg setter nå kursen mot Verdens Ende og for en deilig tur i tåka da gitt.
Blir nesten ikke bedre enn dette.

Tower to swan airlines clear runway two zero zero, you are teady for rake of.....

Det er ikke så mye å se, bortsett fra det vi ser.
Litt urolig der fremme, men helt innafor for å si det sånn.

Skulle vært ute med Hammeren her i dag, det hadde vært gøy.
Her ved Moutmarka.

Gammelt svell, ser ikke stort ut.

Kråketing

Skjærgård i tåke og ei måke.

Dette med måke og skjærgård får meg til å tenke på et lite vers og det går som dette.

Sommer, sol og skjærgård, måke måke måke.
Vinter, sne og skispor, måke måke måke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar