Totalt antall sidevisninger

onsdag 30. september 2015

Just another sunday trip.

Bare en søndagstur, men det er ikke bare bare det, det er også kos kos og mer kos. Det ble ikke den lengste turen i dag men det ble en god tur i et alldeles nydelig vær for å si det sånn. Startsted i dag ble Arås for der er det en stund siden vi har startet, synes nå jeg.
Steinar i all sin prakt, synes detta var litt tidlig jeg....

Været ser nå bra ut om ikke annet.
Ble et pølsebål, Egil og Steinar koser seg i sola på Ramsholmen, Sydbukta og her skulle det vært flere....

Fint i sola synes Lisbeth, Audun og Geir

Deilig med sol på tottisene synes Astrid.
Flott i denne bukta i dag

Sydbukta på Ramsholmen er veldig flott og det er ganske så annerledes her.
Egil er en glad gutt.

Mulig hengekøyested.

Dette mulige hengekøyestedet er på Hellesholmen.

Et annet sted like i nærheten også her er det mulighet for å henge og men trenger ikke tarp.
En fabelaktig flott tur er over i et superbra vær, det ble ikke padlet så veldig langt, bare ca 20 kilometer.
Gleder meg allerede til neste tur. Det var synd vi ikke traff på Vigdis og gubben.

2 kommentarer:

  1. Nååå… Disse mulige hengekøyeplassene dine, har de noengang dukket opp i bloggen i bruk senere? Så langt ikke? Jeg tror du har en ny mission, mister. ;)

    SvarSlett
  2. Da må du nok kikke litt bakover i bloggen miss, der er det et innlegg om et tre og en hengekøye, det var et sted jeg har kikket på lenge......
    Skal hjelpe deg litt på veien http://rullerolf.blogspot.no/2014/10/one-tree-one-hammock.html

    SvarSlett