Totalt antall sidevisninger

mandag 15. juni 2015

Fredag med Mette.

Eller fredag ble vi mette. Mette er ei snelle som jobber i en bank, nærmere Sparebank 1 Nøtterøy og Tønsberg. Der har de blitt enige om en kajakktur med overnatting og mat, jeg blir spurt om jeg kan padle dem ut og lage mat og sjelden er jeg vond å be. Blir jo en Camp RulleRolf meny og det er sjelden feil.
Disse heldige ansatte har leid kajakker hos Nesbrygga velforening, nå var det litt såpekopp preg over kajakkene så vi padlet ikke så langt som først planlagt. Når det er sagt så er jo dette en velforening med sunne interesser som da leier ut kajakker.
Dette er Mette.

Deler av gjengen. Dere skjønner begrepet såpekopp regner jeg med.

Så finnes det noen jævla idioter som ikke har noe på sjøen å gjøre, langt innenfor 400 meters grensen også.
Det er når vi nærmer oss Steinkloss at det kommer to hodeløse vannscootere kjørende, eller skal vi si flygende. Uten vest så klart og godt innenfor 400 meters grensen. Det er rart at noen tolker Norsk lov verk slik de vil spør dere meg, her er det ikke lov å bruke scooter i det hele tatt
Skal ellers forholde meg kort til blogginnlegget med noen matbilder.
Det ble ikke sagt stort........

Vidvinkel bilder er aldri helt til å stole på men sjekk fileten da dere ;ø)
Jeg måtte desverre padle hjem da jeg hadde grunnkurs på lørdagen hos Kajakk sport og fritid Blir dette en tradisjon så blir jeg over neste gang, tusen hjertelig takk for øl og rosevin og flotte gaver, dette blir brukt.

2 kommentarer:

  1. Ser av vannscooterreglementet i Færder nasjonalpark er det er nok å "ha med seg vest". Uheldig formulert?

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig uheldig når det er ferdsel forbud mot vannscootere i Nasjonalparken........

      Slett