Totalt antall sidevisninger

mandag 20. april 2015

Vårslepp på Drammens elva, noen bilder.

Vårsleppet på Drammenselva er noe jeg forsøker å få med meg hvert år, i fjor gikk det ikke takket være en hel,,,, jobb på et råttent sted. I år derimot gikk det greit. Løypa er jo fra Hoksund til Drammen. Jeg gjør det litt enklere så jeg parkerer i Drammen og padler motstrøms opp og møter de andre og så padler alle ned igjen. På denne måten så har jeg bilen der hvor jeg kommer i "mål"
Fra en veldig kort tissestopp. Kule farger på nybåten om ikke annet.

Får snart litt villmarksfølelse, se til venstre.

Det er meg og Jack London, beverhytte og snødekte topper.
Ny rekord på vårsleppet med 31 sjeler.

Baktroppen ble passet på.

Ole Ronny og Gro.


Fra suppestasjonstoppen.

Ertesuppe og kaffe går ned på høykant.

Primus motor Gro eller "Giggi" får gulrot kake.

En av kulene i Drammen.

Morsomt når man tar bildet fra vannet og får med bryggekanten fra oversiden


Her de fremme, jeg padlet en kilometer til.
Hva kan man si? Jeg gleder meg til neste år, bli med du også da vel, det koster 200 kroner og det er det vel verdt, hvis man regner enkelt på det så er det en dyr ertesuppe men du verden så godt det smaker.

4 kommentarer:

  1. That looks a really interesting and varied paddle Rolf - and soup is always good on a kayak trip!

    Kind Regards

    SvarSlett
    Svar
    1. Ian it was a headwind all the way upstream, all 18 kilometers..... And a nice slowfloating trip downstream ;ø)

      Slett
  2. Interesting picture with the reflection off of the silver ball. Einstein was right, time and space are curved.

    Tony -)

    SvarSlett
  3. Hi Tony. Havent tought of it that way, your right, time, space and the river are curved. ;ø)

    SvarSlett