Totalt antall sidevisninger

søndag 8. mars 2015

Med Trygve, Janne og Rolf på tur - Trygve.......

Ja Janne og Trygve skulle på tur i dag og jeg spurte pent om å få være med. Det var i orden og jeg gleder meg til søndagen. Janne skulle tekste meg og si i fra. Janne tekster hun og forteller at det blåser for mye for Trygve og hun håper jeg vil padle for det. Nå er ikke jeg veldig vansklig å be når det gjelder padling da....
Vi avtaler å møtes på Grimestad båthavn og ved stranden er det flott å sette ut. Janne som nå jobber litt på ksf.as i Sandefjord stiller med testkajakk i dag, en Aquarius sea lion, nydelig grå og orange sak til en hyggelig pris. Det blåser godt i dag og vi har planlagt en tur rundt Brøtsø, det viser seg snart at Janne blir overmannet av vind og bølger og vi snur.
Janne er bestandig blid og i dag så stråler hun, sikkert fordi hun padler med meg  ;ø)


Ute å lufter godbåten jeg også, nå med ny eier.  ;ø)

Ble tid til en kaffestopp i solen og på noens terrasse.

Belle skal bli med til sommeren.

Belle er en alldeles nydelig liten Shih Tzu og hun er familiens nye kjæledegge. Kommer til å bli en kul kajakk hund hun. Takk for en super flott og riktignok litt kort tur i dag, snart blir det mye bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar