Totalt antall sidevisninger

mandag 22. desember 2014

Endelig en søndagstur igjen

Har vært en del jobbing og generellt mørkt og dritvær når man har kommet hjem fra jobb. Søndag 21 desember så klaffet det og jeg ble med Kajakk padlere i Sandefjord, de padlet fra Skjellvika på Østerøya og jeg startet fra Svelvikstranden på Tjøme. Hadde i utgangspunktet tenkt til å starte klokken 06.00 og padle Tjøme rundt med klokken og så krysse over. Litt unaturlig mye rødvin på lørdagskvelden gjorde det til skamme, man vil jo ikke kjøre med promille.
Dagen starter med et utrolig stille vær og nesten sol, det forandrer seg raskt, naturlig nok.
11 sekunder med stopptid og klokka er bare 11 over 11.

Dette er en tredjedel av de jeg møtte i dag.

Ved Stauper.

Bjørn Lunde, han hadde en god hemmlighet på lager, må ha, må ha, skal kjøpe ;o)

Roar Straume.

Det er nesten så jeg må unfriende på FB...... real TM.....

Grått og trist men jæskli fint for det.
Det ble en over times lang pause på Stauper med mye preik, inkludert i dette var en liten kommentar fra Bjørn....... Ser på bloggen din at du er litt gira på velomobiler; Ja du har vel en sånn en sier jeg nærmest for moroskyld, Det medfører riktighet og jeg har en Quest..... Jeg holdt på å svime av og innviterte meg selv øyeblikkelig på en prøvetur, blir nærmere våren og jeg gleder meg som en unge.
Dette er en velomobil, rett og slett en innkapslet liggesykkelmed tre hjul. Dette er en Quest.
Min store drøm heter Waw.
Dagens rute ser slik ut og div stopp innom noen skjær og øyer var plukking av garnblåser, jeg fant hele 8 stykker i dag  ;)
Ble litt over 21 kilometer i dag.

1 kommentar: