Totalt antall sidevisninger

mandag 16. juni 2014

Rashguard

Tenkte jeg måtte dele dette her. De fleste padlebutikker har jo rashguard t-skjorter men personelig så synes jeg de er litt dyre. Ved et sjeldent tilfelle så sitter jeg å titter på glaneboksen og der kommer det en reklame for Zalando, de har jo tydeligvis alt. Jeg sleper mitt late legeme bort til en mindre glaneboks, men denne er litt mere aktiv, les computer, datamaskin, pc osv osv.
Finner Zalando og et søkevindu der, jaggu meg så popper det opp skjorter fra Billabong, Oakly, O`neill, Oxbow og Reef og sikkert mange fler.
Jeg benyttet anledningen til å bestille en fra Billabong og en fra reef fra 219 til 249 kr. Dette var billig synes jeg og det var overraskende å finne dette hos Zalando synes jeg. Når jeg surfet der så fant jeg mye annet snadder for en padler også, surf en tur du også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar