Totalt antall sidevisninger

torsdag 26. juni 2014

En liten gåtur i hagen

Det ble en liten gåtur i hagen før uværet kom, nå tordner og og lyner det ute.
To stykker som venter på lunsj.

Vasker båten og snart skal vi ut å padle, selv om det er litt ruskevær.
Tusler videre og titter litt inn i garasjen. Uff mye rot her må jeg rydde opp en dag.
Et lite rep.objekt-

Tilsalgs, selges som den står kun 1000 kr med selvstarter og en lettere herpet radio.

Pus er trøtt i trynet, tar på å sove i gresset.......
Begynner å ta seg opp ved dammen også.

Lykken er stor når jeg oppdager et slangeskinn, dette skinnet er langt, går helt ut til høyre i bildekanten.
Jeg blir nesten litt ekstatisk når jeg finner dette skinnet, fra før har vi jo nok padder i dammen. Iår fikk vi froske egg også og vi har hatt salamandre der i flere år. Jeg har jo en del gullfisk som denne slangen gjerne må få lov til å forsyne seg av. Koikarpene er jeg ikke redd for da de er store nok til å mette en familie på fire. Nå eter jo vi ikke kjæledyra våre så jeg skal også la de få svømme i fred.
Tror ingen snok prøver seg på disse.

Noen tonn til med stein så blir dette riktig så bra.
Ferden går videre rundt i hagen og jeg kommer opp til der hvor hønene våre hadde husrom. Vi har hatt besøk av grevling og nå har vi ingen høner igjen og vi har bestemt oss for å ikke holde mere høner heller. Kommer selvfølgelig til å savne ferske nylagte egg.
Her var et hønebur og midt på bilde var det flere høner......
Nå får vi en krok med god og lun plass i solen (når det ikke regner) Den enes død den andres brunfarge ja jeg tenker på den plassen i solen.
Helin er en stor Islandshest med et veldig godt gemytt og han er en skikkelig kosegutt.

Bragir er en hvit skjønnhet som trives veldig godt hos oss.
Da er den vesle rundturen over og snart skal vi ut å padle litt, da har muligens ruskværet gitt seg også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar