Totalt antall sidevisninger

torsdag 8. mai 2014

Litt småfiksing i garasjen.

Har en båt hengenede i garasjen, den er ikke min, men en hyggelig herremann i fra Veierland. Båten hadde en skade og det var at opphenget til styrepinnen hadde brukket. Årsaken var nok at roret hadde irret fast. Som en følge av dette så har styrepinneopphenget røket ved ekstra stor belastning. Kraft ganger arm osv osv.
Legg merke til "beskyttelse" på tuppen, fikk meg et skikkelig kutt i huet..........

Trenger litt fiksing rundt/under sargkanten også.

Her var problemet, til venstre så var den buende listen knekket og til høyre var hele innlimingen revet opp.
 Nå er ting satt på plass og jeg brukt litt superlim for å feste dette. Grunnen er at da sitter ting bra når jeg skal bruke epoksy med glassfiber kutt på venstre side og epoksy med glassfibermatte på høyre side, har vasket med en type isopropanol og pusset lett rundt stedet som skal glasses.
Så henger den i taket og da har jeg en fin arbeids stilling.

Dammen en regnværsdag i mai, trenger bare et par tonn til med stein, men det kommer.

Utsikt fra terrassen, her er det deilig å sitte med en øl, eller vin.
Så ble det litt stillestand på padlefronten da jeg kuttet meg skikkelig i tommelen, blir nok et lite hakk der etterhvert. Vil gjerne vente til såret har grodd litt mer før jeg utssetter det for fuktighet over lengere tid, hadde jo planlagt en fin tur i dag men det får komme litt senere.
Her en liten link til Freyas tanker om nybåten som nå er noen dager forsinket. Jeg har jo sagt det før og jeg sier det igjen, de som venter på noe godt, venter ofte lenge......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar