Totalt antall sidevisninger

fredag 25. april 2014

Med noe på slep.....

Må jo ut å padle litt i finværet, solen skinner fra en nesten skyfri himmel.
Jeg vil ut å fiske, jeg vil prøve meg på sjø ørreten i dag. Reiser lystig avsted til Fjærholmen og rigger både stang og kamera, les Gopro. Mangler jo fremdeles et håndholdt vanntett kamera, husker dere junior på innepadlingen i svømmehallen på Notodden...... Kommer vel snart et kamera i posten.
Været er i allefall med meg i dag og snart er jeg på vannet og sluken likeså. Padler langs land mot seilforeningen og derifra over til Barneskjær, mellom Barneskjær og den lille holmen øst for Barneskjær, regner med at sluken har kommet seg rett syd for disse to så napper det noe helt for jæv... og det er en stor fisk på. Den stangen i vesten gjorde noen C momenter og jeg får stangen over i hånden relativt raskt, men før jeg rekker å gi tilslag så er fisken av. Faa,, i ytterste steikehelv...¤#&# Tenker jeg stille for meg selv, særlig. For å si det sånn jeg er glad jeg var alene utpå, mulig noen hørte noe bannskap inne på Nøtterøy. Men etter såpass kort padling så gir det meg bare mer energi og jeg padler lystig, veldig lystig videre. Nå vet jeg det er fisk her og solen skinner på et mørkt sinn, men pytt pytt fisker mere jeg. Dagen avsluttes uten fisk men nye sluker er innkjøpt og jeg prøver igjen en annen dag.
Været er i allefall bra.


Tunga rett i munnen og solen skinner.

Var det et napp.....

Litt tang må man regne med når man padler tett på land.


Dagens lille fisketur, padlet mot klokken.

1 kommentar:

  1. Aha, der har du allerede gjort det jeg har tenkt på et par uker nå! Skitt fiske! Får se om jeg får gjort det i år, jeg har et sted jeg har hatt planer om å ta med stanga i et par år nå… Skitt fiske! Spent på om du får noe i neste runde. :)

    SvarSlett