Totalt antall sidevisninger

torsdag 30. januar 2014

Første innetrening 2014.

Første innetrening 2014 men hvor var alle sammen?
Eivin, Ole Magnus med datter (Maria?) og jeg var i allefall tilstede.
Gå ikke glipp av en slik treningskveld, det er lurt å velte litt og å øve på egenredning. Kanskje tilogmed prøve på rulla. Tror Ole Magnus fikk en dypere forståelse av hvordan den skal utføres.
Her er Eivin på vei opp.

Siste del av rulla.

Med maske og ny båt, er så pen atte.

Ole Magnus i sin hjemmesnekra kajakk og med hjemmesnekret åre.
Når det gjelder åra til Ole Magnus så prøvde jeg å rulle med den og det gikk kjempefint. Åren til Ole magnus er en hybrid mellom et firkantet kosteskaft og 2 halve rør. Ser ikke veldig pen ut og veier ca 700 gram for mye. Den veide så mye at jeg spontanlånte ut min Werner Shuna til han får laget seg en skikkelig grønnlandsåre. Han vet det nok ikke selv ennå men det kommer til å koste litt ;ø)
Ole Magnus jobber bl.a som sløyd lærer og har gode muligheter i et velutstyrt snekker verksted.
Han røpet at han skal bygge seg en Aleut åre og jeg venter spent på resultatet.

1 kommentar: