Totalt antall sidevisninger

lørdag 5. oktober 2013

Paddleexpo 2013

Da har jeg vært en kjapp tur i Tyskland på en lukket forhandlermesse og gått bananas når det gjelder kajakker og utstyr. Jeg kan ikke gå inn på antall modeller og merker osv osv. At det var en flott opplevelse er det ingen tvil om. Jeg kan fortelle at jeg representerte kajakk sport og fritid i Sandefjord og de kommer med en del nyheter til 2014 sesongen (de kommer straks med ny nettside)
Vi fløy med Airberlin og det var ikke et dårlig valg. Her får man kaffe, te eller juice og noe valgfritt å bite på, samt et stort sjokoladehjerte når man går av flyet. Paddleexpo foregår i Nurenberg og det er en flott by i Bayeren området.  Vi måtte bytte fly i Berlin så det ble en del kaffe og sjokolade på oss.
Denne var spesiell med hydraliske pumper og en variabel skrogform.
 Denne sammenleggbare kajakken fra et firma i Canada hadde noen hydrauliske pumper for å stramme skroget opp. Den var ikke utstyrt med skeg, men ved sidevind så pumpet man litt ekstra på den ene siden og kajakken vred seg tilsvarende, altså en variabel skrogform.
Peak UK sin stand, mmmm mye snadder.

Polske Aquaris kommer med nye og spennende modeller.

Custom tørrtopp og vest, kan lages etter eget ønske. Peak UK

Smartere kajakktralle skal man lete lenge etter.

Detalj bilde av Zegul sea rocket sin 3D acore finish, innvevde metalltråder i kullfiberen

Point 65 XP18 Freya edition

Dette var det flere modeller som hadde, luftseter, justerbart på siden og i ryggen
Her vil man sitte godt når ting er pumpet opp.
To flotte dager i Nurenberg er over og inntrykket vil nok sitte ganske lenge i mitt hodet. Blir spennende å se hva som kommer i en garasje der jeg bor.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar