Totalt antall sidevisninger

tirsdag 22. oktober 2013

Jeg er litt Emil jeg også.....

Snål overskrift kanskje, men nå har det blitt noen timer i garasjen med el høvel og en håndhøvel.
Har laget en modell og holder på en en grønnlandsåre, laget av en gammel pall (ikke europall) den er full av kvist og gamle skruehull.
Jeg holder på med en ny modell av en Alaska åre som er litt bøyd om dere skjønner, de som padler kajakk de skjønner helt sikkert. Jeg fikk prøve en Aleut åre av Astrid og ble helt frelst, det var noe annet enn en vanlig Grønlandsk åre. Har laminert en modell som skal pusses til.
Denne åren som jeg holder på med i garasjen, blir flat på den ene siden og litt sånn Aleut`sk på andre siden.
Liten og stor.
Den store åra skal få et strøk med "drivved" beis før den lakkeres. Har igjen en del høvling og hestene får spon i stallen, her går ikke en flis til spille. Gleder meg til å prøve denne, selv om denne helt sikkert ikke blir helt perfekt så gjør jo øvelse mester eller hva det heter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar