Totalt antall sidevisninger

lørdag 5. januar 2013

Snart ut på natt tur

Lørsdag 5 januar klokken er nå 18.00 og jeg sitter i en god og varm stue. Gleder meg til "Hver gang vi møtes", sesong 2. Når den er ferdig så skal jeg ta med hengekøye, sovepose, god mat og litt annet tur gadgets. Regner med å padle ut til Vakers holmen fra Kjøpmanskjær, der går jeg i land og henger opp en hengekøye, fyrer et lite bål og koser meg i mitt eget selskap. Når jeg blir trøtt så legger jeg meg og når jeg våkner så padler jeg tilbake mot Kjøpmanskjær, men fortsetter å padle forbi og ut til Mågerø før kursen setter ut mot Hvasser og så over til Verdens ende, der vil jeg møte Havpadlerne Tønsberg og bli med de på en liten runde før jeg setter kursen mot Verdens Ende og så rundt Enden og innover igjen da forbi Vakersholmen igjen. Galskap? Næ bare litt lysten på en kajakk tur i grunnen.
Illustrasjonsfoto.

1 kommentar:

  1. Islagt i hele Vrengensundet. Måtte ut til Ormelet for å finne isfritt vann i går. Idag da jeg kom inn igjen var det slush i helle bassenget nord for Ormelet. God tur..

    SvarSlett