Totalt antall sidevisninger

onsdag 12. desember 2012

Hvor var du 12.12.12?

Man må gjerne legge til kl 12.12.12 også, det blir mer tall av slikt noe. Altså hvo var du 12.12.12.12.12.12? Jeg var i kajakken og angrer vel ikke på det. Jeg har jo tatt meg fri hver onsdag i desember for å padle, oppsparte feriedager er greit. Forrige onsdag da padlet jeg ikke, da var det meldt kuling snø og kuldegrader. Det som gjorde dagen i dag mye lysere var en forspørsel fra Oddbjørn om å være med på tur, det er koselig det. Tur ble det i dag vi padlet rundt Tjøme med en lett nordlig vind i ryggen. Fulgte Tjømes vestside sydover (vi startet i Kjøpmanskjær) Det er riktignol minus 10 blå i dag men jammen meg så måtte vi hive luene etter 5-6 km, da ble det for varmt på toppen.
Oddbjørn er klar for padling, sjekk frostrøyk i bakgrunnen ;ø)

Her er klokken ca kvart på ti og vi er på vei.
For et vær, for et flott vær

På vei mot Silvestre. Dette er Oddbjørn.
Her er jeg på vei mot Silvestre, Foto Oddbjørn.
Det å padle i 10 kuldegrader i dag, var en glede på linje med å spise bløtekake i juli..... Ja det er like godt begge deler, hvis man liker bløtekake.
Flott stemning i frostrøyken.

På vår ferd sydover så ser vi mange ærfugler og hegrer, våre tanker går til de som ikke opplever slikt noe på en vanlig onsdag. Selv om det er kaldt i dag så padler jeg uten tanke på det for det føles ikke kaldt, tørrdrakt og valg av rute nær land og en makker gjør seg i dag.


Her er klokka 12 minutter og 12 sekunder over 12 den 12/12/12. Hvor var jeg da? Overalt se under.  ;ø)
Huff godt det finnes bare en av meg......

Vi hadde en lang fin kaffepause alle fire, i solveggen og i le ved denne klippen, det var helt magisk å nyte solen på en ellers veldig kort dag. Kaffe, brødskive, sjokolade, man har det ikke så veldig vondt da. og om bare noen få dager så snur solen igjen.
Straks klar for avreise.

Naturens kunstverk, eller bare vann i kombinasjon med kulde....

Bøye med solhatt.
Oddbjørn med Burø i bakgrunnen.


Mågerø båthavn og solen.
En svært flott og behagelig dag er over og Oddbjørn og jeg var enig om at vi hadde gjort noe flott på denne historiske dagen, gleder meg allerede til neste onsdag jeg, passerte 1600 km i dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar