Totalt antall sidevisninger

mandag 20. august 2012

Jeg elsker duften av nykokt kaffe på morra`n



Da er Camp RulleRolf ferdig, gjennomført, overstått, well done osv osv.
Været ble jo ikke helt tørt men ved hjelp av en presenning på 5x10 meter og litt dugelig hjelp fra kara fraToten så ble det kjempekoselig under denne "duken" Det ble jo et naturlig samlingspunkt da kveldsdoggen hadde klumpet seg litt. Når det gjelder været og dere som ikke kom ut på denne øya så er det en ting å si og det er at været her ute ofte er mye bedre enn været inne på fastlandet.
Steinar og jeg padlet ut lavo, telt og øl og div ting på fredagen, så var det bare maten igjen og den tar man på lørdagen. Lørdagen kom og jeg reiste ut fra Langviken og med hjelp fra Sam, Steinar og Anders så fikk vi all maten og tre poser ved ut. På Lindholmen var det allerede mange båter og flere skulle komme, noen var også på en liten tur ut til Stauper.
Dette er fredag og her er grunnen til nybåt kjøpet til Steinar, 1 hel kasse øl i front luka......

Sam, John Olav og Trond, de fikk ansvar for le skuret.

Camp RulleRolf skiltet ble hengt opp litt lavt så man måtte bukke for å komme inn  ;ø)

Lindholmen er egentlig en veldig ålreit øy å ha leir på, særlig om sommeren. Det føles helt greit å ha ei glenne i skogen for seg selv. Det er lørdag og klokken er ca 18.00 og det regner litt men vi som sitter under denne presenningen har det helt topp, snart skal grillen fyres opp og i mellomtiden så koser jeg meg med litt øl og vin.
Her er det tørt.
Utrolig fra 5x10 meter pressening gjør.
Noen av båtene.

Og noen av folkene  ;ø)
Deler av maten.

Det ble seriesjenket Irish (med fløtelokk) også på denne campen

Her er det faktiskt rosevin og hvitvin i samme boksen, smart.

Bålet skaper hygge.

Ingvar i slaget.

Man takker og bukker, men jeg husker ikke for hva....


Bent og Hilde koser seg.

Vigdis, Kirsten og Thomas.

Sam
Tor

Bent i morgensol

Bente og Tor

Koppen min som jeg fikk av Ole Kristian, tusen tusen takk.

Her er den ene gulroten, men hvor er den andre.....?

Bent lager frokost til sin kjære.

Frokost harmoni  ;ø)

Også frokost harmoni  ;ø)

10x5 meter "tarp"
Takk for et hyggelig opphold, må bare si at jeg gleder meg til vinter treffet og kanskje vi kan ta noen turer i regi av Camp RulleRolf for dere som bor i nærheten?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar