Totalt antall sidevisninger

søndag 5. august 2012

En god søndags tur

Det har blitt mye padling i det siste men ikke padling som jeg ønsker å drive med.
Men i dag, denne flotte søndagen her på Østlandet så ble det fin padling i moderat vind og bølger.
Dette er Vestre Mostein

Og dette er Østre Mostein.

Padlet med Gopro dag og det kommer en video om litt. Det kunne vært litt mer rock`n roll men jeg er fornøyd med dagen jeg.
Jeg gikk i land på Reieren og der fant jeg denne krabaten.

De er pene sånne "ormer", jeg liker ikke å ta i dem da.....

Her fant jeg tidene peneste camping plass. 
Det er i alle fall plass til 7-8 telt hvis man vil, her må det planlegges en tur en dag.
 Kommer som sagt en video, men den krever litt mer redigering.
Sånn så turen ut i dag, savner gps`n min.........

1 kommentar: