Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. mai 2012

Kursing flattvann ;ø)

Man har jo blitt aktivitets leder flattvann og jeg må jo utnytte dette til klubbens beste.
Det er fire søte småjenter som går på kurs foreløpig. Jeg er veldig fornøyd med deres progresjon så langt. Dette er mer artig enn det jeg kunne forstille meg gitt ;ø)
Man kan jo skifte kajakk i en racer også.

Gruppefoto

4 herlige jenter med stor glede i kajakkene.

Bildene over er fra innetreningen på svømmehallen på Eik, tidligere lærerhøgskolen. Her hadde de sine første spede forsøk i kajakk og de likte det.
Første tur på sjøen, litt usikker her men dette gikk jo flott.

Hææ, skal vi bare padle fram og tilbake......

Alle fire i delvis godt driv  ;ø)

Fornøyd her, sjekk været og bade temperaturen er heller ikke så værst.
Jeg skal ikke si hvem som svømte men det var ikke særlig kaldt tror jeg.
Må bare si at det er en glede å trene disse jentene, nå skal det terpes litt på teknikk så kommer disse til å gi 12 åringen en skikkelig konkuranse i kommende NC stevner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar