Totalt antall sidevisninger

søndag 12. februar 2012

Entusiast treff.

Greit med et uformellt treff en gang i måneden og det er greit for meg siden det er første gang jeg padler fra Lydhusstranden. Veldig fint sted forøverig, for en herlig lang strand. Det må sies at dette er et veldig fint tiltak selv om det ikke helt passer for min type padling så kommer jeg gjerne tilbake. Hele 16 padlehungrige sjeler hadde funnet veien hit selv om 2 av dem var lovelig sent ute ;ø)

Steinar og jeg kom  nesten 2 timer før tiden og fikk padlet litt før "røkla" kom.

Lunsj stedet.

Som dere ser så var været helt på vår side i dag.

Steinar ser fornøyd ut. 
Som allerede skrevet så var det et flott vær med fint gammelt svell rundt om til å leke seg i for de som liker sånt. Jeg passet på å padle litt mens de andre så på bølger og brott.
Så over til noe helt annet............

Her holder jeg på å lage eller støpe et kamerastativ feste.
Det feste dere ser på oversiden her er bare såvidt påbegynt men jeg tror det blir bra, har nå laget 3 "rakett" finner for stabiliteten sin skyld. Jeg har også laget eller støpt et rør til denne kullfiberstangen som kameraet skal stå i toppen av. Stangen er 1,2 meter lang og jeg kan lage flere slike holdere og plassere kamera foran eller bak eller det samme til surfskien. Det hele er veldig lett demonterbart og jeg flytter bare stangen fra holder til holder, holderen blir teipet fast med gaffa teip og foreløpige tester viser at dette sitter som juling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar