Totalt antall sidevisninger

onsdag 2. november 2011

Tur i tåka eller tåketur.

Jeg har noen fridager til gode og de har jeg tenkt til å ta ut hver onsdag fremover og da skal det padles. Ligger litt på etterskudd med hensyn til målet mitt for i år og det gjør jeg noe med nå fremover.
Som sagt deilig å ligge litt lenger om morran midt i uka og så stikke ut å padle, uansett vær.
Vrengen i tåke.
Liten fyrlykt, Håøya i bakgrunnen.  
Tett tåke.
 Jeg padler med klokka rundt Nøtterøy i dag og det er som skrevet bra med tåke. Det er noe fint med tåke tross alt det er så stille og fint. Masse fugler er ute i dag og masse brennmaneter. Nybåten er bare så herlig å padle, den er lett å holde en passe høy hastighet med det er det ingen tvil om. Sitter veldig godt i den også selv om det ikke er ryggstøtte i den.
Uten blitz, se under.

Med blitz.
Her bygger de en kopi av Oseberg skipet.

Skal bli veldig spennende å se dette når de blir ferdige.

Under kanal brua i Tønsberg.

Etter hvert så lettet tåka.

Den er jo så pen.
I dag så hadde jeg to ilandstigninger for litt lett spising og seriøst med kaffe drikking, Jeg padlet ikke tett rundt Nøtterøy så på den måten blir det noen ekstra kilometer også. Distansen i dag ble, litt skuffende, bare 35,1 km. Blir nok mer i helgen og ennå lengere neste onsdag ;ø)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar