Totalt antall sidevisninger

søndag 27. november 2011

Søndag 27 november en dag med mye vind........

Etter en del timer med stallbygging så dro jeg ut på Verdens Ende for å fotografere litt uvær og bølger.
Skjønner at det blåser godt her i dag da man finner skum, havskum bare noen meter fra parkeringsplassen og det er mange hundre meter til havet. Kort om lørdagen da var jeg på ridetur og jeg ramla av hesten, fikk meg en liten strekk/knekk og holdt vel på å svime av når jeg fikk summa meg litt.

Spor etter RulleRolf på et jorde, 30 kmt og flat landing......





Verdens Ende i dag, her skal man ikke padle.
Tønsberg bare noen timer senere, flatt vann.

Høyt vann, men behagelig stille.

Kaldnes, tidligere skipsverft nå Grenland group
Padler i motlys er langt bedre enn elg i solnedgang.


Tønsberg havn igjen, legg merke til hvor stille det er. Her har vi akkurat passert brua i linken til Tønsberg blad
Jeg kom iland igjen på Sjøormen og da var vel klokka ca 17.30 og bare en halvtime senere så blåste det opp noe helt fryktelig og jeg skulle bare ut å lukke døra på drivhuset og mens jeg holder på med det så knekker det en stor gran og den slår ned på høyspent ledningen og jeg løper det jeg klarer, jeg vil jo ikke ha høyspent kabler i nakken heller. og jeg løper rett på kjøkken terassen med trynet først såklart. Heldigvis så streifa bare denne grana ledningene men man kan jo aldri være helt sikker.

Her en link til Tønsberg blad, under denne brua padlet vi bare en halvtime tidligere........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar