Totalt antall sidevisninger

søndag 13. november 2011

Ramsholmen i november.

Havpadlerne Tønsberg sin årlige tur til denne flotte øya er vel overstått og for et vær og for et bål vi hadde. Meget bra begge deler. De fleste hadde en felles start fra Fjærholmen, 4 stykker hadde en start fra Arås og jeg dro fra Kjøpmanskjær, da blir det litt km ;ø) Jeg padlet til Fjærholmen men så ikke de andre, valgte da og padle ut til Ramsholmen og sette i land bagasjen og reise lavo. Som sagt så gjort og så fikk jeg meg en fin tur i en lett Kajakpro etterpå. Padlet rundt Østre Bolærnog padlet på ca 50 sel på et skjær morsomt.
Dette er sjøstjerna i fra filmen Findig Nemo, endelig er han fri ;ø)
Jeg padler langs noen holmer og skjær og det er sykt mye sjøstjerner oppe vannflaten, ser ut som om de beiter på blåskjell, ja ja hver sin smak. Jeg speider etter de andre men ser de ikke.
Her møter jeg deler av gjengen.

Deler av selflokken. 
Det er veldig deilig å padle nybåten, den har en utrolig hastighet inne og km renner unna, fortere enn de før har gjort, hittil i november har jeg litt over 143 km og november er ennå ung.
Må ha brenne til bålet.

Her er kvisten på bakken og hånden til Arild støtter treet litt til......

Kvisten må deles opp i passe bærestykker.
Her begynner bålet og stemningen stiger.

Her har det brent litt.

Grønt på bålet gir en sprakende stemning.

Trond på fisketur
Så sier vi at kvelden gikk over i natt og alle hadde en god natts søvn, selv om noen snorker, (gjelder vel alle) Jeg hadde en super flott tid der med dere alle og gleder meg til neste gang vi råkast.
Sånn går det med de som ikke var på Ramsholmen, dette var på Gåsø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar