Totalt antall sidevisninger

lørdag 5. november 2011

Go`båten er solgt ;ø(

Grunnet en registerreim som gjorde at bilen stoppet, pussig nok.
30.000 blanke kroner kom dette på, det var 30.000 som jeg ikke hadde slengende gitt.
Da må man se litt fremover og finne ut hva kan man selge, vi har 2 hester men de er utelukket å selge.
Når konemor foreslår å selge surfskien da er det nesten så jeg slår tilbake (hmm ordspill tidlig på morran)
Hun ser reaksjonen min og parerer veldig kvikt at du har jo hatt den i 3 år, så sier vi nesten i munnen på hverandre at det er vel på tide med en ny en ;ø)
Fra en herlig dag ved Slagentangen.
En Think Legend ut og en ny Think Legend inn tenker jeg og da i en lettere utgave også, fra grå og oransje til grå og gul.
Fra en liten strekk ved Horten.
Nå kjære Think er du ikke lenger hos meg, jeg vet du får det godt hos din nye eier og han kommer til å like deg også, det så jeg under en prøvepadling en regntung fredag i november. Takk for følge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar