Totalt antall sidevisninger

søndag 20. november 2011

Det skulle vært Holmsfoss men ble Brufoss.

Arild, Geir og jeg dro til Lågen for å gjøre oss slitne, det er vel mega intervalltrening i tørrdrakt å padle i elv. Godt og varmt med andre ord og vanntemperaturen i elva er nok til å holde snilen på et minimum i flere dager. Forholdene ved Holmsfoss var litt Scarymovie så vi droppet det stedet og dro til Brufoss det ble et bedre alternativ. Her er det fint det er sikkert og flere varierende forhold å prøve seg i.

Arild pakker ned lunsjen.

Kan ikke bli mer klar enn dette.... Foto Geir Sørlie.
Klare for dropp. Foto Geir Sørlie.

Geir i liten valse, liten valse men stor moro.

Geir in action.

Arild in action, han tippet ikke.

Bakevjer er kjekke greier.

Opp skal dem om de så skal ned igjen.
Vi dro med oss kajakker opp til brua ved Brufoss for å padle nedover igjen, Jeg kom litt før de andre og fikk meg en liten tur ut på flatt vann, trodde jeg.... Detr kom en virvel og tippet meg kjapt rundt, men en rulle etter så var jeg på plass igjen. Brrrrrr det var grisekaldt og jeg er glad jeg har på meg hette. Etter en liten stund så kom de to andre opp og vi kom ganske nærme brua før vi satte kursen nedover elva igjen, der tippet jeg igjen men jeg kom ikke opp...... Dritt. Da ble det en 200 meters svømmetur med kajakken på slep og litt tauing av både Geir og Arild. Skam den som gir seg og vi dro videre nedover elva. Det er både moro og skremmende på en gang og veldig slitsomt.

Lunsjboksen min er jeg stolt av. Foto Geir Sørlie.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar