Totalt antall sidevisninger

lørdag 1. oktober 2011

Hurpur på tur med herrur.

Det hørers vel litt Islandsk ut, håper jeg. Det har seg slik at vi har to Islands hester i hagen vår Ofeigur og Helin. Det er først og fremst min kone som rir dem men jeg synes det er veldig morsomt å ri en tur jeg også. Det er flere Islands hest entusiaster her på Nøtterøy og en flokk med damer som rir en del sammen og de kaller seg for hurpur. Så når jeg er med så er det herrur, herruer RulleRolfur på turur med hestur og hurpur, bilr nesten ikke bedre enn dette.
Bildene er vel ikke helt skarpe for det rister jo litt når man sitter til hest.
Et flott vær for en ridetur men blikket dras jo mot havet da.
Selvportrett er tingen.
Islandshester er utrolig gode klatrere og dette er veldig morsomt.
Det er ikke ofte jeg har sett Ofeigur så svett  ;ø)
Noen har vært fokkeslask på Christian Radich.
Alt i alt en veldig god tur med noen hyggelige damer, det må det være tilatt å si. Jeg gleder meg også til neste padletur og da kanskje i en ny kajakk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar