Totalt antall sidevisninger

mandag 14. februar 2011

Camp RulleRolf

Da vinter treffet her på Østlandet har blitt avlyst pga kulde så har jeg bestemt meg for at treff skal vi ha uansett.
Hold av helgen 19-20 mars.
For bare 200,- får du en helstekt indrefilet med båtpoteter (kajakkpoteter) rødvinsaus og wokka grønnsaker fra et annet land.
Dessert er en god klassiker, nemlig Irish med ekte fløtelokk. Det jeg krever av deg er at du kan kle deg og te deg på havet. (alle tar ansvar for seg selv, jeg tar ansvar for middagen) Treffplassen blir som årene før i gamma på Ildverket og avreise sted er Fjærholmen, kl 10.00 og da er vi klare i båtene.
Kommer du senere enn dette så ikke kom alene, men sørg fo å ha en du kan padle sammen med.
Middagen serveres ca 18,30 i gamma på Ildverket.
Jeg ønsker å ha påmelding for mat beregning, si gjerne i fra om du muligens kommer, du har alikevel frist til onsdag 16 mars for å si ifra om du kommer eller ei. Om jeg må lagre noe indrefilet i frysa så gjør det ingen verdens ting.
Det vil utdeles kart på lørdag morgen til samtlige og løypen vil gå i en ikke rett linje til Ildverket.
På tilbaketuren søndag vil det være en lunch på MellomBolærn hvor vi kan spise og se selen hoppe klar av vannet før vi padler tilbake til Fjærholmen.
Ta kontakt på tilrolf@broadpark.no eller 45266726

1 kommentar:

  1. Flott initiativ Rolf.

    Jeg rydder plass til en frisk overnattingstur i ditt padleeldorado den foreslåtte helgen.
    Indrefilet med kajakkpoteter og "någå attåt" vil jeg ikke gå glipp av!

    mvh
    EinarSon

    SvarSlett