Totalt antall sidevisninger

mandag 27. desember 2010

2 juledag 2010

2 juledag ble en god dag. Planen var å padle 1 dag men minus 15 og sur vind gjorde at jeg holdt meg inne denne dagen, koset meg med julegavene fra gårsdagen, En kaffemaskin og et nytt vanntett kamera bl.a. Pentax W90 som jeg har bestillt en vanntett fjernkontroll til. Vel over til 2 dag og været hadde slått helt om det var bare minus 5 og flau vind. Jeg hadde padlet uansett men dette var en bonus. Rino og undertegnede hadde avtalt møte klokken 13.00 på Ringshaugstranden og slik ble det også.

Moloen på Ringshaugstranden.
Jeg kom litt før Rino så jeg padle litt på egenhånd først, å det er så deilig på vannet i egen båt uansett årstid.

Så møtte vi han her.......

En hyggelig samtale fulgte og mannen insisterte på at det ikke var kaldt.

Morsom islagt trapp.

Rino i godt driv nordover.

Det er vel ikke så mye å si, turen er snart over.

For å si det sånn når vi kom frem så var turen over og det ble bare fattige 10,4 km i dag men romjulen er lengere.

1 kommentar:

  1. Utruleg at det går an å bade i slike temperaturar vi har no.. Elles såg det ut til å ha vore ein fin tur de hadde. Vinteren er flott til padling!

    SvarSlett