Totalt antall sidevisninger

onsdag 27. oktober 2010

Nok en søndags tur

Det kan nesten høres ut som om det blir litt mange av dem, men sånn er det ikke. Denne søndagen så blåser det relativt kraftig i fra nord og da droppes planene om en tur ut til Stauper og tilbake. Terje og jeg bestemmer oss for en tur til Bolærene for da padler vi i motvind først og så blir det bare en hyggetur hjemover igjen.
Straks klar fra brygga i Kjøpmanskjær.
Vi la lystig i vei østover og godt i le av Nøtterøy, passerte en liten sommer residens til en av Norges rikeste og se der var det 4 flott rådyr på besøk. ikke var de spesiellt redde for oss i båtene heller og det var jo fint.
Det er nå flott når været er som dette. Foto Terje Fosaas.
4 Flotte rådyr som ikke lot seg affisere for mye av oss. Foto Terje Fosaas.

Vi rundet sørøstre hjørnet av Nøtterøy og fikk smake vinden som kom i fra nord, friskt og deilig spør du meg. Tanken på at dette får vi ryggen på vei tilbake gjør meg litt sterkere.
Riktig så pene er dem der de ligger. Foto Terje Fosaas.
Vel i land på sydspissen av Hvalø så skulle vi spise litt, eller eta som noen rabiate matvrak.
Må ha med litt stasj for å wokke litt. Foto Terje Fosaas.
Før vi spiste så må vi ta en titt på Terje, det ble litt mye motvind.
Terjes panne. Foto Terje Fosaas.
Etter en god matstopp så var det godt å komme utpå igjen. Foto Terje Fosaas
Terje i godt driv med vinden denne gangen. ;ø)
Det er ingen tvil om hvilken båt jeg trives i. Foto Terje Fosaas.
Så var enda en søndag over og allerede nå så gleder jeg meg til neste søndag. Livet er herlig dere.
RulleRolf

1 kommentar:

  1. Det der så herlig ut, ja! At de gidder å bråke rundt i de der storbåtene, når det er så fint i de stille, små. :) De vet ikke hva de går glipp av, stakkars.

    SvarSlett