Totalt antall sidevisninger

onsdag 30. juni 2010

Surfskisamling i Horten

Dette har jeg gledet meg til siden i fjor, i fjor så jobbet jeg i et bryllup til klokken 04.30 på morran så formen var ikke den allerbeste. Men i år så har jeg sovet godt og har jo også et år lengere erfaring, pussig nok.
Etter noe skriving på forumet så blir det spennende å se hvem som dukker opp, blir det flere enn i fjor?
Jada hele 8 stk som kom denne dagen, deriblant en fra Dubai........





























Skal bli spennende å se hva dagen byr, værmeldingen har jo ikke vært helt god, for en uke før denne samlingen så var det meldt strålende sol og riktig vindretning, men når dagen nærmet seg så ble det kraftig nordavind og regn, masse regn i perioder.

På grunn av de rådene værforholdene så ble det en del in and out, altså padle motsjø ut, snu og så surfe innover. Det ble fine forhold for slikt på denne vindretningen og vi hadde det veldig bra.



Bildene klarer ikke å gjenskape bølgestørrelsen veldig bra men det var fine bølger noe lengere ute.
Så kom regnet.........


Det blir ikke bedre enn dette, og når vi bestemte oss for å padle tilbake så kom virkelig nordavinden og dyttet oss innover. Det var herlig, hadde vel 8 kmt uten å ha åra i vannet ;o)
Da jeg ikke husker navnet på alle sammen så er ingen nevnt og da heller ingen glemt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar