Totalt antall sidevisninger

mandag 24. mai 2010

Bare en liten formiddagstur med Surfskien

Det ble tid til en rask liten formiddagstur i dag 2 pinsedag og du verden for mye båter det er utpå nå. Gleden med dagen i dag var at jeg så en kjempefin snekke, en god  gammeldags tresnekke, det er fint det.
Ellers så er det nok av duster i 45 fots store båter som ikke skjønner at 5 knop også gjelder for dem, for min del synes jeg det er ålrigt med store bølger men jeg er usikker på om de som har båter fortøyd ved bryggene synes det samme. Jeg personelig synes sånne båtførere er noen skikkelige store klyser og jeg tenker om dem på følgende måte; 6 tonn teknikk og 90 kg uten logikk.
Når jeg padler surfski så blir det ikke mange bilder, er mest opptatt av balansen da ;o) Har hittil i år kommet opp i 473,6 km og ligger en del etter mitt mål men det nærmer seg greit. Det blir padling tirsdag og torsdag og til lørdagen så skal jeg delta på et løp i Moss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar